Satisfactory Wiki/nl/Top section

From Satisfactory Wiki
Jump to: navigation, search
Welkom op het officiele Satisfactory Wiki
Het Satisfactory gids en informatie bron geschreven en onderhouden door de gemeenschap.

We onderhouden op het moment 4,068 pagina's (482 artikelen).

Voel je vrij om bij te dragen door nieuwe artikelen te creëren of de bestaande uit te breiden.

Bekijk ook de wiki in andere talen:
Duits  •  Frans
Andere vertalings projecten

Over Satisfactory

Satisfactory is een nieuw spel van Coffee Stain Studios, de makers van Goat Simulator en de Sanctum reeks. Satisfactory is een spel over fabrieks beheer en planeet uitbuiting. Als een voor FICSIT Inc. werkende technicus word je gedropt op een buitenaardse planeet met een handjevol gereedschap en zul je de planeet zijn natuurlijke bronnen oogsten om steeds complexer wordende fabrieken te creëren voor het automatiseren van al je benodigde materialen . Nadat je alles klaargezet hebt, zal het tijd zijn om de ruimtelift te maken en Project Assembly te starten, het leveren aan FICSIT van steeds meer en steed complerere onderdelen voor hun onbekende doelen.

Het hoofd focus van het spel ligt in het creëren van gebouwen en ze te verbinden met lopende banden zodat je fabriek het gehele process van item constructie voor je kan overnemen, inclusief mijnen, transporteren, afleveringen en stroom genereren om zichzelf werkende te houden. Meer geadvanceerde technici zullen hun gebouwen hun clock speed/nl aanpassen om de efficiëntie te maximaliseren.
Voorzieningen