Satisfactory Wiki/nl

From Satisfactory Wiki
Jump to: navigation, search
Welkom op het officiele Satisfactory Wiki
Het Satisfactory gids en informatie bron geschreven en onderhouden door de gemeenschap.

We onderhouden op het moment 4,064 pagina's (481 artikelen).

Voel je vrij om bij te dragen door nieuwe artikelen te creëren of de bestaande uit te breiden.

Bekijk ook de wiki in andere talen:
Duits  •  Frans
Andere vertalings projecten

Over Satisfactory

Satisfactory is een nieuw spel van Coffee Stain Studios, de makers van Goat Simulator en de Sanctum reeks. Satisfactory is een spel over fabrieks beheer en planeet uitbuiting. Als een voor FICSIT Inc. werkende technicus word je gedropt op een buitenaardse planeet met een handjevol gereedschap en zul je de planeet zijn natuurlijke bronnen oogsten om steeds complexer wordende fabrieken te creëren voor het automatiseren van al je benodigde materialen . Nadat je alles klaargezet hebt, zal het tijd zijn om de ruimtelift te maken en Project Assembly te starten, het leveren aan FICSIT van steeds meer en steed complerere onderdelen voor hun onbekende doelen.

Het hoofd focus van het spel ligt in het creëren van gebouwen en ze te verbinden met lopende banden zodat je fabriek het gehele process van item constructie voor je kan overnemen, inclusief mijnen, transporteren, afleveringen en stroom genereren om zichzelf werkende te houden. Meer geadvanceerde technici zullen hun gebouwen hun clock speed/nl aanpassen om de efficiëntie te maximaliseren.
Voorzieningen
Videos
Twitter
Navigation
Gemeenschap

Om een nieuwe artikel te maken voer je de naam van het artikel in in het vak hieronder of in het zoek vak aan de bovenkant van de pagina.

  • Inhoud toevoegen
    • Als je niet zeker bent over wat te doen of hoe je een nieuwe pagina maakt kun je zoeken naar een paar artikelen over hetzelfde onderwerp bekijken hoe die eruit zien. In een wiki kun je altijd de broncode bekijken en leren van wat andere gedaan hebben.
    • Een aanpassing hoeft niet enorm groot te zijn; Als je geen zin hebt om hele artikelen te schrijven dan is het ook genoeg om gewoon spellings fouten en kapotte links te verbeteren.

Main page sections: Top · Flex · Nav · Bottom. Changes for the main page can be proposed here.