Satisfactory Wiki/cs/Top section

From Satisfactory Wiki
Jump to: navigation, search
Vítejte Na Oficiální Wiki Hry Satisfactory
Příručka ke hře Satisfactory a zdroj informací, psaný a udržovaný její komunitou.

Právě teď spravujeme 4,068 stránek (482 článků).

Máte zde volnou ruku v přidávání příspěvků a článků, nebo rozšiřování již existujících.

Můžete se také podívat na wiki v jiných jazycích:
Deutsch  •  Français  •  Русский  •  English
Ostatní projekty překladu

O Satisfactory

Satisfactory je nová hra od Coffee Stain Studios, tvůrců Goat Simulator a Sanctum série. Satisfactory je hra o budování továrny a o prozkoumávání planety. Jakožto inženýr, pracující pro FISCIT Inc., jste zanechán na mimozemské planetě se šikovnými nástroji, kterými musíte sklízet a zpracovávat přírodní suroviny, které se na planetě nalézají. Ze začátku budete sestavovat malou továrnu, časem můžete rovnou celý komplex továren, ve kterém budete moci zvyšovat produkci automatizováním zpracování surovin. Poté, co trochu pokročíte bude na čase postavit Vesmírný Výtah a začít vývoj Projektu, kterým zásobujete FICSIT, tím že do Vesmírného Výtahu budete odevzdávat suroviny.

Hlavní zaměření hry spočívá v konstruování Strojů a napojování je na Pásové dopravníky, tak aby se továrna postarala o celý proces výroby předmětů za vás, včetně těžení, transportu, dovozu a generování elektřiny k udržení strojů v provozu. Pokročilejší inženýři budou moct zvýšit takt strojů, aby se maximalizovala jejich efektivita.
Obsah