Satisfactory/nl

From Satisfactory Wiki
Jump to: navigation, search

This article is a stub. You can help Satisfactory Wiki by expanding it.

Satisfactory
Satisfactory logo.png
Informatie
Genre Avontuur, Indie, Strategie
Ontwikkelaar en Uitgever Coffee Stain Studios
Publicatie datum 19 maart 2019
Platform Windows (PC)
Prijs €29.99

Satisfactory is een nieuw spel van Coffee Stain Studios, de makers van Goat Simulator en de Sanctum reeks.

Het spel is een eerste-persoons fabrieksconstructie en automatie spel met single player en co-op multiplayer, gemaakt in Unreal Engine 4. Je speelt als een medewerker van FICSIT Inc. en moet bijdragen aan Project Assembly.

Als een technicus is het jouw taak om de planeet te ontdekken en uit te buiten voor materialen om machines te creëren die benodigde onderdelen zullen maken. De machines en onderdelen zullen met verloop van tijd complexer worden en zullen ze je toestaan om gereedschap, wapens en voertuigen te maken om je te helpen.

Je kunt meer informatie vinden op de Officiele site.

Officele beschrijving[edit | edit source]

Satisfactory is een eerste-persoons fabrieksconstructie en automatie spel met een scheutje van ontdekking en vechten. Onderzoeken voor FICSIT Incorporated betekent in kaart brengen en het uitbuiten van een alien planeet, het bestrijden van alien levensvormen, creëren van fabrieken met meerdere verdiepingen, het betreden van lopende banden hemel, autmatisering van voertuigen en het onderzoeken van nieuwe technologiën.

Bij FICSIT inc. zul je deelnemen in het Save the Day programma, aanbieden van korte termijns oplossingen voor lange termijns problemen, mogelijk met de hulp van je vrienden.[1]

Monetizatie[edit | edit source]

Het spel zal een eenmalige aankoop zijn en er zullen geen micro-transacties of loot boxes in voorkomen. Er zijn plannen op het spel te ondersteunen na de release, mogelijk met updates en/of DLC. Het is onbekend of deze gratis of betaald zullen zijn.[2]

Videos[edit | edit source]

Vroege Toegangs datum aankondiging
E3 reveal trailer
Originele teaser trailer

Gallerij[edit | edit source]

Referenties[edit | edit source]