Satisfactory/cs

From Satisfactory Wiki
Jump to: navigation, search
Satisfactory/cs
Satisfactory logo.png
Informace
Žánr Dobrodružný, Nezávislý, Strategie
Vývojář a Vydavatel Coffee Stain Studios
Datum vydání 19. Březen, 2019
Platformy Windows (PC)
Cena $29.95 ALL

Satisfactory Je nová hra od Coffee Stain Studios, tvůrců Goat Simulator a Sanctum série.

Hra je o konstruování a automatizování továren z pohledu první osoby ve hře pro jednoho hráče, nebo s ostatními ve Hře pro více hráčů. Hra běží na Unreal Engine 4. Pracujete jako zaměstanec FISCIT Inc. a musíte se podílet na postupu vývoje vpřed Vývojem Projektu.

Jakožto inženýr budete pověřen prozkoumáváním planety pro získání surovin k výrobě strojů, které budou vyrábět potřebné součástky. Čím víc postoupíte, tím víc součástek a strojů zpřístupníte, což vám dovolí vyrábět nové nástroje, zbraně a vozidla.

Hra byla vydána v Předběžném Přístupu na Epic store, 19. Března 2019 v 19:00 CET. Více informací na Oficiální stránce nebo na Dev Tracker.

Oficiální popisek[edit | edit source]

Satisfactory is a first-person open-world factory building game with a dash of exploration and combat. Pioneering for FICSIT Incorporated means charting and exploiting an alien planet, battling alien lifeforms, creating multi-story factories, entering conveyor belt heaven, automating vehicles, and researching new technologies.

At FICSIT inc. you will take part in the Save the Day program, providing short-term solutions for long-term problems, possibly with the help of your friends.[1]

Zpeněžnění[edit | edit source]

Hra bude dostupná jako jednorázový nákup, nebude mít mikrotransakce nebo loot-boxy. V plánu je pokračovat v podporování hry i po vydání, je možné, že budou dostupné aktualizace a /nebo DLC. Je zatím neznámé, jestli budou zdarma nebo placené.[2]

Videa[edit | edit source]

oznámení Předběžného Přístupu
E3 reveal trailer
Originální teaser trailer

Galerie[edit | edit source]

Odkazy[edit | edit source]