Portable Miner/cs

From Satisfactory Wiki
Jump to: navigation, search

Tento článek je jen útržek v množství inforamcí. Můžete pomoct Satisfactory Wiki jeho doplňováním.

Přenosný Těžič
Portable Miner.png
Může být položen na zdroj k automatickému extrahování surovin. Velice malý skladovací prostor.
Vybavení
Typ Nástroj
Úsek Zařizování
Velikost Stacku 1
Inventář 1 slot
Výroba
Vyrobeno v Dílna na Vybavení
Doba Výroby 40s
Potřebné Klikání 10
Kusů Produkováno 1
Složky
Iron Plate.png
4
Wire.png
8
Cable.png
4
Resources breakdown
8 ×  Drát
4 ×  Kabel
Nechceme, abyste se při práci rukama zranili
~ asistent Cateriny Parks Steve

Přenosný Těžič je malá přenosná verze Dolu. Jakožto první dostupný těžební stroj je používaný pro polo-automatickou těžbu na začátek hry. Je dostupný v dílně na vybavení po splnění tieru 0, milník, "Hub Vylepšení 1". Nevyžaduje žádné palivo, ani energii. K Těžiči není možné připojit pásový dopravník a vejde se do něj pouze stack rudy (většinou 100 kusů). Těží rychlostí 20, 40 a 80 předmětů za minutu na nečistém, normálním a čistém zdroji, ačkoliv menu vždy ukazuje, že těží "1 za sekundu".

Rychlost Těžby[edit | edit source]

Přenosný Těžič nemůže být přetaktován, takže těží vždy ve stejnoměrné rychlosti:

Kvalita Zdroje Rychlost Těžby
(Ruda/min)
Nečistý 20
Normální 40
Čistý 80

Použití[edit | edit source]

Otevřte svůj inventář a dvakrát klikněte na přenosný těžič, abyste si ho vzali do ruky. Najděte zdroj surovin s Železnou Rudou, poté v inventáři zmáčkněte levé tlačítko myši. Sice se začne přehrávat animace pokládání, ale těžič začne těžit jakmile opustí váš inventář.

Když je těžič plný, zastaví se (přestane se pohybovat a dělat zvuk). V tomto případě musíte otevřít jeho inventář klávesou (základ E) a vyzvednout vytěženou rudu. Pokud chcete těžič odstranit, může být sebrán kliknutím na tlačítko "Sebrat Těžič" v menu.

Používá se na výrobu

Tipy[edit | edit source]

Je doporučeno postavit více přenosných těžičů do obloukového tvaru, tak aby se hráč nemusel pohybovat, když chce přistupovat do dalších těžičů. Hned jakmile se vám zpřístupní  Skladovací Kontejner, postavte ho vedle ostatních těžičů pro snadný přístup.

Rady[edit | edit source]

  • Může získávat Surovou Ropu, navzdory tomu, že to je těžič a ne pumpa.

Také se podívejte na[edit | edit source]

Galerie[edit | edit source]