Conveyor Splitter/cs

From Satisfactory Wiki
Jump to: navigation, search

Tento článek je jen útržek v množství inforamcí. Můžete pomoct Satisfactory Wiki jeho doplňováním.

Rozdělovač Pásů
Conveyor Splitter.png
Rozděluje pásový dopravník na tři výstupy.
Stroje
Kategorie Logistika
Podkategorie Třídění
Odemčeno od Tier 1

Operace
Vstupy 1
Výstupy 3
Rozměry
Šířka 4 m
Délka 4 m
Výška 3 m
Výroba
Složky
Iron Plate.png
2
Cable.png
2
Resources breakdown
2 ×  Kabel

Rozdělovač Pásů je stroj, který rozdělí jeden pás na 3 výstupní.[1] Jestliže výstupní pás není dostatečně rychlý a přeplní se, posílané předměty se rovnoměrně rozdělí mezi ostatní výstupy (pokud to filtr dovoluje). Když jsou všechny výstupy plné, předměty na vstupním pásu budou muset čekat.

Druhy[edit | edit source]

Ve hře jsou momentálně dostupné tři druhy rozdělovačů. Každý má jiné možnosti třídění.[2]

Základní[edit | edit source]

Základní rozdělovač jednoduše rovnoměrně rozděluje předměty posílané ze vstupu.

Chytrý[edit | edit source]

Main article: Smart Splitter/cs

Rozdělovač se třemi výstupy. Každý ze vstupů může mít nastavený filtr na "žádné" předměty, "všechny" předměty, nebo přímo na specifický předmět.

Programovatelný[edit | edit source]

Rozdělovač se třemi výstupy. Každý ze vstupů může mít nastavených několik filtrů.

Pokládání[edit | edit source]

 Rozdělovač a  Spojovač mají celkem velké kolizní boxy, které mohou zatarasit přístup blízkým pásům. Je doporučeno nejdříve návést okolní pásy, než postavíte rozdělovač/slučovač.

Můžete postavit několik rozdělovačů na sebe.

Rozdělovače mohou být postaveny přímo na  Pásové dopravníky, i když je pás zvednutý, nebo nakloněný. Tím pádem je jednoduché stavět rozdělovače do různých výšek, bez nutnosti vyzdvihovat rozdělovače do dané výšky. Při pokládání rozdělovače na již postavený pás, se rozdělovač nepřichytí na základy, i když je na zemi.

Rady[edit | edit source]

  • Je jednoduché od sebe rozeznat výstupy a vstup. Stačí se podívat na LED světlo. Výstup je vyznačen světlem ve tvaru šipky, zatímco vstup jako 3 tečkovaná světla.
  • Rozdělovače budou rozdělovat pouze na tolik částí, kolik bude výstupů. Tímto můžete rozdělovat na dvě půlky, tři třetiny, nebo čtyři čtvrtiny, při zapojení dvou rozdělovačů za sebou. Toto rozdělování se obzvlášť vyplatí v brzké části hry, aby jste využili co nejvíce efektivní zapojení. Např. při vypékání rudy jsou časté poměry 1 : 2, 1 : 4, nebo 1 : 8.
  • Pokud chcete plánovat dopředu, měli byste umístit rozdělovač před každý vstup z výrobních strojů. To vám umožní později rozšířit řadu výrobních strojů.

Galerie[edit | edit source]

Změny[edit | edit source]

Více[edit | edit source]

Odkazy[edit | edit source]