Conveyor Merger/cs

From Satisfactory Wiki
Jump to: navigation, search

Tento článek je jen útržek v množství inforamcí. Můžete pomoct Satisfactory Wiki jeho doplňováním.

Spojovač Pásů
Conveyor Merger.png
Spojí až tři pásové dopravníky v jeden výstup.
Stroje
Kategorie Logistika
Podkategorie Třídění
Operace
Vstupy 3
Výstupy 1
Rozměry
Šířka 4m m
Délka 4m m
Výška 3m m
Výroba
Složky
Iron Plate.png
2
Iron Rod.png
2
Resources breakdown

Spojovač během práce.

Spojovač Pásů je stroj, který sloučí předměty ze třech vstupních pásů do jednoho výstupu. Jestliže není připojený nějaký vstupní pás, spojovač bude přijímat předměty z ostatních vstupů. Pokud je výsledný pás (ve který se tři vstupní spojí), pomalejší, než rychlost všech třech dohromady, zpomalí se tím výstup a předměty budou muset čekat. [1]

Pokládání[edit | edit source]

 Rozdělovač pásů a  Spojovač pásů mají poměrně velké kolizní boxy, které často překáží ostatním pásovým dopravníkům. Například; pás rozdělovače se  Šrouby, může blokovat konstrukci se  Železným plátem. Proto je doporučeno postavit nejdříve ostatní bližší pásy než postavíte rozdělovač/slučovač. Spojovače můžete stavět na sebe. Odsazení od každého jsou 2m.

Rady[edit | edit source]

  • Je jednoduché od sebe rozeznat výstupy a vstup. Stačí se podívat na LED světlo. Výstup je vyznačen světlem ve tvaru šipky, zatímco vstup jako 3 tečkovaná světla.
  • Pokud chcete plánovat dopředu, měli byste umístit spojovač před každý výstup z výrobních strojů. To vám umožní později rozšířit řadu výrobních strojů.

Více[edit | edit source]

Odkazy[edit | edit source]