Caterium Ore/cs

From Satisfactory Wiki
Jump to: navigation, search

Tento článek je jen útržek v množství inforamcí. Můžete pomoct Satisfactory Wiki jeho doplňováním.

Caterium Ruda
Caterium Ore.png
Caterium Ruda může být vytavena na Cateriové Ingoty. Cateriové Ingoty se používají na výrobu pokročilé elektroniky.
Základní Informace
Kategorie Rudy
Velikost stacku 100
Blueprint Path

/Game/FactoryGame/Resource/RawResources/OreGold/Desc_OreGold.Desc_OreGold_C

Výroba
Vytěženo v Důl
Doba Těžení 1s
Kusů Produkováno 1
Složky

3 kusy Caterium Rudy mohou být vytaveny pro získání Cateriového Ingotu. Z Cateriových Ingotů může být poté vyroben Superdrát, který se používá ve složitějších obvodech, elektronice a v některých alternativních receptech.

Výzkum[edit | edit source]

Vyzkoumání 25 kusů Cateriové Rudy v M.A.M. vám umožní odemknout Cateriové Technologie (zpřístupněné od Tier 3).

Získávání[edit | edit source]

Cateriová Ruda může být nalezena pomocí Skeneru Surovin, jakmile ji vyzkoumáte v M.A.M. a po zpřístupnění Cateriových Technologií v Tier 3. Poté může být vytěžena ručně, nebo jakýmkoliv Dolem.

Vytěžených předmětů za minutu
Důl Vz1Důl Vz2Důl Vz3
Nečistý3060120
Normální60120240
Čistý120240480

Celkem Zdrojů Cateriové Rudy
TypPočetTempo Vz.3Tempo Vz.3 na 250 %
Nečistý 0 0 0
Normální 10 2400 6000
Čistý 6 2880 7200
Celkem 16 5280 10680* / 13200

*Poznámka: Maximální tempo Dolu Vz.3 na 250 % je 1200/min, zatímco Pásový Dopravník Vz.5 může převézt pouze 780/min, to znamená, že maximální natěžený počet není možné transportovat pryč.

Ve hře je momentálně 16 Cateriových Zdrojů Surovin; 10 normálních a 6 čistých. Jeden normální a jeden čistý zdroj je zasypán kamením, které lze odstranit.[1] To znamená, že maximální možné množství vytěžené rudy je 10680/min (s Doly Vz. 3 s taktováním 250%, pásový dopravník Vz.6).[2]

Využití[edit | edit source]

Používá se na výrobu

Caterium Ore/cs isn't used to craft anything.

Galerie[edit | edit source]

Rady[edit | edit source]

  • Některé zdroje Caterium Rudy jsou pokryty kamením, které se musí odstranit, než položíte Důl. Avšak Přenosné Těžiče mohou být i tak pokládány okolo kamení. Pokud byste, ale stejně chtěli použít Důl na těžbu, stačí najít jiný z mnoha zdrojů, nebo kamení odstranit pomocí Nobeliskového Detonátoru.

Odkazy[edit | edit source]